POD Lost Vape Ursa Nano - Black Carbon Fiber
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Dark Frost
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Freedom - Fighter
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Freedom - Sentinal
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Gunmetal Walnut Wood
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
POD Lost Vape Ursa Nano - Holo Lavender
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Holo Rose Pink
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Lambent Silver
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Pacific Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Royal Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Silver Frost
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Black
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Cyan
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Purple
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Red
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano Pro - Black Carbon
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
121,14 zł

REGULAMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY DO SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ ONLINE

I. Posta­no­wie­nia Ogólne

  1. Niniej­szy doku­ment, dalej nazy­wany „Regu­la­mi­nem”, okre­śla zasady skła­da­nia zamó­wień przez plat­formę inter­ne­tową w Skle­pie Inter­ne­to­wym „Vape Porn”, funk­cjo­nu­ją­cym pod adre­sem ul. Gdań­ska 89/1, 85-022 Byd­goszcz.
  2. Sklep Inter­ne­towy „Vape Porn” jest pro­wa­dzony przez VAPE PORN SPÓŁKĘ Z O. O., zare­je­stro­waną pod adre­sem: ul. Gdań­ska 89/1, 85-022 Byd­goszcz, wpi­saną do Kra­jo­wego Reje­stru Sądo­wego pod nume­rem KRS: 0001087007, NIP: 9671473581, REGON: 52775848200000.
  3. Regu­la­min jest zgodny z pra­wem i okre­śla warunki korzy­sta­nia oraz zasady skła­da­nia zamó­wień za pośred­nic­twem plat­formy do skła­da­nia zamó­wień online dostęp­nej na stro­nie Sklepu Inter­ne­to­wego.
  4. Defi­ni­cje:
  1. Sprze­dawca – VAPE PORN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z sie­dzibą pod adre­sem ul. Gdań­ska 89/1, 85-022 Byd­goszcz, wpi­saną do Kra­jo­wego Reje­stru Sądo­wego pod nume­rem KRS: 0001087007, posia­da­jącą numer NIP: 9671473581 oraz REGON: 52775848200000.
  2. Sklep Inter­ne­towy – plat­forma han­dlowa dostępna pod adre­sem inter­ne­to­wym vape­porn.pl, za pośred­nic­twem któ­rej Klient może skła­dać zamó­wie­nia.
  3. Klient – osoba fizyczna, która ukoń­czyła 18 lat, osoba prawna lub jed­nostka orga­ni­za­cyjna nie­po­sia­da­jąca oso­bo­wo­ści praw­nej, która posiada zdol­ność prawną do zawar­cia umowy ze Sprze­dawcą za pośred­nic­twem Sklepu Inter­ne­to­wego. Osoba skła­da­jąca zamó­wie­nie musi mieć pełną zdol­ność do czyn­no­ści praw­nych i nie może być pod wpły­wem alko­holu.
  4. Poten­cjalny Klient – osoba peł­no­let­nia, która prze­gląda ofertę Sklepu w plat­for­mie online, bez zamiaru nie­zwłocz­nego skła­da­nia zamó­wie­nia.
  5. Kon­su­ment – Klient będący osobą fizyczną, doko­nu­jącą z Sprze­dawcą trans­ak­cji nie­zwią­za­nych bez­po­śred­nio z jej dzia­łal­no­ścią gospo­dar­czą lub zawo­dową.
  6. Pro­dukt – nowy arty­kuł pre­zen­to­wany przez Sprze­dawcę za pośred­nic­twem plat­formy online, dostępny do zakupu przez Klienta.
  7. Umowa Sprze­daży – umowa o sprze­daż Pro­duktu zawarta mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą, za pośred­nic­twem plat­formy online, na warun­kach okre­ślo­nych w Regu­la­minie.
  8. Zamó­wie­nie – oświad­cze­nie woli Klienta zło­żone Sprze­dawcy za pośred­nic­twem plat­formy online, mające na celu zawar­cie Umowy Sprze­daży, okre­ślające w szcze­gól­no­ści rodzaj i liczbę Pro­duktu.
  9. For­mu­larz Zamó­wie­nia – inte­rak­tywny for­mu­larz dostępny na plat­for­mie online, umoż­li­wia­jący zło­że­nie Zamó­wie­nia, w szcze­gól­no­ści poprzez doda­nie Pro­duktów do koszyka i okre­śle­nie warun­ków Umowy Sprze­daży, w tym spo­sobu dostawy i płat­no­ści.
  10. For­mu­larz Reje­stra­cji – for­mu­larz dostępny na plat­for­mie online, umoż­li­wia­jący utwo­rze­nie Konta.
  11. Konto – usługa elek­tro­niczna, zbiór zaso­bów w sys­te­mie tele­in­for­ma­tycz­nym Sprze­dawcy, ozna­czony indy­wi­du­alną nazwą (logi­nem) i hasłem poda­nym przez Klienta, gdzie gro­ma­dzone są dane podane przez Klienta oraz infor­ma­cje o zło­żo­nych przez niego Zamó­wie­niach.
  12. Peł­no­moc­nik – osoba upo­waż­niona przez Klienta do odbioru Pro­duktu w jego imie­niu, w tym firma kurier­ska, z którą Sprze­dawca współ­pra­cuje w celu dostar­cze­nia Pro­duktu.
  13. Plat­forma do skła­da­nia zamó­wień online – sys­tem tele­in­for­ma­tyczny dostępny pod adre­sem vape­porn.pl, umoż­li­wia­jący Klien­tom skła­da­nie Zamó­wień.
  14. RODO – Roz­po­rzą­dze­nie Par­la­mentu Euro­pej­skiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwiet­nia 2016 r. w spra­wie ochrony osób fizycz­nych w związku z prze­twa­rza­niem danych oso­bo­wych i w spra­wie swo­bod­nego prze­pływu takich danych oraz uchy­le­nia dyrek­tywy 95/46/WE (ogólne roz­po­rzą­dze­nie o ochro­nie danych).
  • Dostawa: Pro­dukty zaku­pione w Skle­pie Inter­ne­to­wym są dostar­czane na tere­nie Rze­czy­po­spo­li­tej Pol­skiej przez firmę kurier­ską, z którą Sprze­dawca współ­pra­cuje. Warunki dostawy są okre­ślone w regu­la­mi­nie wspo­mnia­nej firmy kurier­skiej.
  • Wyma­ga­nia tech­niczne: Aby korzy­stać z plat­formy skła­da­nia zamó­wień online, w tym prze­glądać asor­ty­ment Sklepu oraz skła­dać zamó­wie­nia, Poten­cjalny Klient oraz Klient muszą speł­niać nastę­pu­jące mini­malne wyma­ga­nia tech­niczne:
  1. Skła­da­jąc zamó­wie­nie, Klient akcep­tuje warunki okre­ślone w Regu­la­minie. Nie­ak­cep­ta­cja Regu­la­minu unie­moż­li­wia sko­rzy­sta­nie z usług Sklepu Inter­ne­to­wego.
  2. Wszyst­kie ofe­ro­wane Pro­dukty są nowe, posia­dają gwa­ran­cję pro­du­centa, są wolne od wad fizycz­nych i praw­nych, oraz legal­nie wpro­wa­dzone na rynek pol­ski.
  3. Pre­zen­ta­cja towa­rów na stro­nie Sklepu sta­nowi zapro­sze­nie do zawar­cia umowy, zgod­nie z Kodek­sem Cywil­nym.
  4. Ceny Pro­duktów są wyra­żone w zło­tych pol­skich i zawie­rają wszyst­kie obo­wią­zu­jące podatki. Nie zawie­rają jed­nak kosz­tów dostawy, które są poda­wane osobno.
  5. Sprze­dawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Pro­duktów i kosz­tów dostawy, co nie wpływa na zamó­wie­nia zło­żone przed wpro­wa­dze­niem tych zmian.
  6. Dostawa Pro­duktów jest ogra­ni­czona do terenu Pol­ski i reali­zo­wana zgod­nie z warun­kami okre­ślo­nymi przez firmę kurier­ską.
  7. Korzy­sta­nie z plat­formy do skła­da­nia zamó­wień online wymaga urzą­dze­nia z dostę­pem do inter­netu, aktyw­nego adresu e-mail, prze­glądarki inter­ne­to­wej obsłu­gu­ją­cej pliki cookies i JavaScript.
  1. Posia­da­nie kom­pu­tera, lap­topa lub innego urzą­dze­nia mul­ti­me­dial­nego z dostę­pem do Inter­netu.
  2. Dostęp do poczty elek­tro­nicz­nej.
  3. Uży­wa­nie jed­nej z prze­glądarek inter­ne­to­wych: Mozilla Fire­fox, Edge, Opera, Google Chrome.
  4. Włą­cze­nie w prze­glądarce inter­ne­to­wej moż­li­wo­ści zapisu pli­ków Cookies oraz obsługi Java­script.
  1. Odpo­wie­dzialne korzy­sta­nie: Klient jest zobo­wią­zany do korzy­sta­nia z plat­formy do skła­da­nia zamó­wień online w spo­sób zgodny z obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami prawa, dobrymi oby­cza­jami oraz posta­nowieniami niniej­szego Regu­la­minu.

II. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Upraw­nie­nia do skła­da­nia zamó­wień: Zamó­wie­nia na Pro­dukty mogą skła­dać wszy­scy Klienci, zarówno Ci posia­dający zare­je­stro­wane Konto w sys­te­mie plat­formy skła­da­nia zamó­wień online, jak i Ci, któ­rzy nie posia­dają Konta i doko­nują zaku­pów bez reje­stra­cji i logo­wa­nia.
  2. Pro­ces reje­stra­cji:
  • Reje­stra­cja Konta na plat­for­mie skła­da­nia zamó­wień online odbywa się poprzez wypeł­nie­nie For­mu­larza Reje­stra­cji na stro­nie www. vape­porn. pl, klik­nię­cie w przy­cisk „Załóż konto” i akty­wa­cję Konta przez link prze­słany na e-mail Klienta.
  1. Bez­płatna i dobro­wolna reje­stra­cja: Reje­stra­cja Konta jest cał­ko­wi­cie dobro­wolna i nie­od­płatna.
  2. Zasady korzy­sta­nia z Konta:
  • Reje­stra­cja ma cha­rak­ter jed­no­ra­zowy. Klient loguje się do sys­temu za pomocą wcze­śniej usta­lo­nego loginu i hasła. Klient może aktu­ali­zo­wać dane podane przy reje­stra­cji. Dane do logo­wa­nia są poufne i nie powinny być udo­stęp­niane oso­bom trze­cim.
  1. Moż­li­wość zama­wia­nia bez reje­stra­cji:
  • Bez koniecz­no­ści reje­stra­cji Konto, Klient ma moż­li­wość prze­glądania oferty Pro­duktów i skła­da­nia zamó­wień.
  1. Skła­da­nie zamó­wie­nia przez Klienta z Kon­tem:
  • Zalo­go­wani Klienci skła­dają zamó­wie­nie, doda­jąc Pro­dukty do koszyka i potwier­dza­jąc chęć zakupu przez naci­śnię­cie przy­cisku „Skła­dam zamó­wie­nie z obo­wiąz­kiem zapłaty”.
  1. Skła­da­nie zamó­wie­nia bez reje­stra­cji Konta:
  • Klienci bez Konta doko­nują zakupu poprzez doda­nie Pro­duktu do koszyka, wypeł­nie­nie nie­zbęd­nych danych w For­mu­larzu Zamó­wie­nia i zatwier­dze­nie zamó­wie­nia przy­ciskiem „Skła­dam zamó­wie­nie z obo­wiąz­kiem zapłaty”.
  1. Wysta­wia­nie fak­tury:
  • Klient ma moż­li­wość wska­za­nia danych nie­zbęd­nych do wysta­wie­nia fak­tury w trak­cie skła­da­nia zamó­wie­nia, jeśli takiej fak­tury żąda.
  1. Prawo Sprze­dawcy do blo­kady Konta:
  • Sprze­dawca zastrzega sobie prawo do zablo­ko­wa­nia Konta Klienta oraz moż­li­wo­ści skła­da­nia zamó­wień, jeśli Klient naru­szy posta­nowienia Regu­la­minu.

III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Moment zawar­cia umowy: Umowa Sprze­daży uznaje się za zawartą w momen­cie, gdy Klient złoży Zamó­wie­nie, a Sprze­dawca potwier­dzi jego przy­ję­cie do reali­za­cji, wysy­ła­jąc pod­su­mo­wa­nie Zamó­wie­nia wraz z infor­ma­cją o jego reje­stra­cji i przy­ję­ciu na adres e-mail wska­zany przez Klienta. Miej­scem zawar­cia i wyko­na­nia Umowy Sprze­daży jest Sklep Inter­ne­towy.
  2. Zasady umowy: Warunki Umowy Sprze­daży okre­ślają niniej­szy Regu­la­min oraz prze­pisy prawa obo­wią­zu­jące na tere­nie Rze­czy­po­spo­li­tej Pol­skiej.
  3. Obo­wią­zek zapo­zna­nia się z regu­la­mi­nem: Klient przed zło­że­niem Zamó­wie­nia powi­nien dokład­nie zapo­znać się z tre­ścią Regu­la­minu.
  4. Prawa Sprze­dawcy:
  • Sprze­dawca ma prawo do prze­pro­wa­dze­nia dodat­ko­wej wery­fi­ka­cji danych Klienta, na przy­kład poprzez kon­takt tele­fo­niczny lub e-mail.
  • Sprze­dawca może odmó­wić reali­za­cji Zamó­wie­nia z powo­dów takich jak: błędne wypeł­nie­nie For­mu­larza Zamó­wie­nia, brak moż­li­wo­ści wery­fi­ka­cji danych Klienta, podej­rze­nie nie­peł­no­let­nio­ści Klienta lub jego nie­trzeź­wo­ści, a także w przy­padku naru­sze­nia przez Klienta Regu­la­minu.
  1. Dostęp­ność skła­da­nia zamó­wień: Zamó­wie­nia w Skle­pie Inter­ne­to­wym można skła­dać całą dobę, każ­dego dnia w roku. Sprze­dawca infor­muje, że mogą wystą­pić krót­kie prze­rwy tech­niczne, pod­czas któ­rych skła­da­nie Zamó­wień będzie nie­moż­liwe.
  2. Odbiór Pro­duktu przez Peł­no­moc­nika:
  • Jeżeli odbiór Pro­duktu ma nastą­pić przez Peł­no­moc­nika, któ­rym jest firma kurier­ska współ­pra­cu­jąca ze Sprze­dawcą, Klient (będący Kon­su­mentem) ma prawo do odstą­pie­nia od zakupu przed wysyłką Pro­duktu. Oświad­cze­nie o rezy­gna­cji musi zostać prze­słane do Sprze­dawcy drogą elek­tro­niczną przed wyda­niem Pro­duktu Peł­no­moc­nikowi. Prawo to nie eli­mi­nuje moż­li­wo­ści odstą­pie­nia od Umowy Sprze­daży przez Klienta, zgod­nie z dal­szymi posta­nowieniami Regu­la­minu.

IV. TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIONY PRODUKT

  1. Opcje płat­no­ści: Klient może wybrać jedną z nastę­pu­ją­cych metod płat­no­ści za zamó­wiony Pro­dukt:
  • Płat­ność prze­le­wem elek­tro­nicz­nym za pośred­nic­twem PAYNOW,
  • Płat­ność kartą płat­ni­czą przez apli­ka­cję PAYNOW,
  • Płat­ność za pobra­niem przy odbio­rze prze­syłki,
  • Płat­ność prze­le­wem tra­dy­cyj­nym na rachu­nek ban­kowy Sprze­dawcy.
  1. Szcze­góły doty­czące płat­no­ści prze­le­wem tra­dy­cyj­nym:
  • Płat­ność prze­le­wem tra­dy­cyj­nym należy doko­nać na rachu­nek ban­kowy Sprze­dawcy, numer konta: PL 92 1140 2004 0000 3102 8455 5530.
  1. Płat­no­ści elek­tro­niczne i kartą:
  • Płat­no­ści elek­tro­niczne oraz płat­no­ści kartą reali­zo­wane są za pośred­nic­twem ser­wisu PAYNOW. Regu­la­min pośred­nika płat­no­ści jest dostępny do wglądu w trak­cie doko­ny­wa­nia trans­ak­cji.
  1. Ter­miny płat­no­ści:
  • Dla płat­no­ści prze­le­wem tra­dy­cyj­nym oraz płat­no­ściami elek­tro­nicz­nymi, Klient zobo­wią­zany jest doko­nać płat­no­ści w ciągu 3 dni kalen­da­rzo­wych od dnia zło­że­nia Zamó­wie­nia.
  • W przy­padku wyboru płat­no­ści za pobra­niem, Klient doko­nuje płat­no­ści w momen­cie odbioru prze­syłki.

V. ODBIÓR PRODUKTU, KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY

  1. Miej­sce wyda­nia pro­duktu: Pro­dukt jest wyda­wany przez Sprze­dawcę w ramach dzia­łal­no­ści Sklepu Inter­ne­to­wego „VAPE PORN”. Klient ma moż­li­wość wyzna­cze­nia Peł­no­moc­nika do odbioru Pro­duktu w Skle­pie Inter­ne­to­wym.
  2. Dostępne metody odbioru:

  1. Ogra­ni­cze­nia w wyda­niu pro­duktu:
  • Pro­dukt nie zosta­nie wydany oso­bom nie­peł­no­let­nim lub będą­cym w sta­nie nie­trzeź­wo­ści, zarówno bez­po­śred­nio Klien­towi, jak i Peł­no­moc­nikowi.
  1. Peł­no­moc­nic­two dla firmy kurier­skiej:
  • Wska­zu­jąc firmę kurier­ską na For­mu­larzu Zamó­wie­nia, Klient usta­na­wia ją swoim Peł­no­moc­nikiem do odbioru Pro­duktu i akcep­tuje regu­la­min dostawy firmy kurier­skiej.
  1. Wery­fi­ka­cja przez kuriera:
  • Pra­cow­nik firmy kurier­skiej jest upraw­niony do wery­fi­ka­cji toż­sa­mo­ści i wieku Klienta przy odbio­rze i nie wyda pro­duktu, jeśli Klient okaże się osobą nie­peł­no­let­nią lub nie­trzeźwą.
  1. Zasięg dostawy:
  • Dostawy reali­zo­wane są na tere­nie Rze­czy­po­spo­li­tej Pol­skiej.
  1. Opłaty za dostawę:
  • Dostawa jest odpłatna, chyba że Umowa Sprze­daży sta­nowi ina­czej. Szcze­gó­łowe infor­ma­cje o kosz­tach dostawy są dostępne na stro­nie Sklepu oraz przy fina­li­za­cji Zamó­wie­nia.
  1. Koszty dostawy:
  • Chyba że umowa sta­nowi ina­czej, koszty dostawy ponosi Klient.
  1. Ter­min dostawy:
  • Stan­dar­dowy czas wysyłki Pro­duktu do Klienta to do 3 dni robo­czych od potwier­dze­nia zamó­wie­nia przez Sprze­dawcę, z zastrze­że­niem innych ter­mi­nów poda­nych przy opi­sie Pro­duktu lub pod­czas skła­da­nia Zamó­wie­nia. W przy­padku pro­duktów o róż­nych ter­mi­nach dostawy obo­wią­zuje naj­dłuż­szy z nich. Ter­min ten może ulec zmia­nie w przy­padku wyprze­da­nia pro­duktów.
  1. Roz­po­czę­cie ter­minu dostawy:
  • W przy­padku płat­no­ści prze­le­wem tra­dy­cyj­nym lub elek­tro­nicz­nym, ter­min liczy się od dnia zaksię­go­wa­nia wpłaty na kon­cie Sprze­dawcy.
  • W przy­padku płat­no­ści za pobra­niem, ter­min liczy się od dnia zło­że­nia Zamó­wie­nia przez Klienta.

  1. Doku­ment sprze­daży:
  • Wraz z Pro­duktem Sprze­dawca dostar­cza doku­ment potwier­dza­jący zawar­cie Umowy Sprze­daży, jakim jest para­gon fiskalny lub na życze­nie Klienta fak­tura VAT, o ile zostały podane dane do jej wysta­wie­nia.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Prawo odstą­pie­nia: Klient będący Kon­su­mentem ma prawo odstą­pić od Umowy Sprze­daży w ter­minie 14 dni bez koniecz­no­ści poda­wa­nia przy­czyny.
  2. Ter­min do odstą­pie­nia: 14-dniowy ter­min do odstą­pie­nia od umowy roz­po­czyna się dzień po otrzy­ma­niu Pro­duktu. Aby zacho­wać prawo do odstą­pie­nia, wystar­czy, że Klient wyśle Sprze­dawcy jed­no­znaczną infor­ma­cję o swo­jej decy­zji przed upły­wem wska­za­nego ter­minu.
  3. Spo­sób odstą­pie­nia: Klient może odstą­pić od umowy, wysy­ła­jąc pisemne oświad­cze­nie o odstą­pie­niu na adres Sprze­dawcy lub drogą mailową. W oświad­cze­niu należy podać numer zamó­wie­nia, dane do zwrotu płat­no­ści oraz załą­czyć dowód zakupu.
  4. Wzór for­mu­larza zwrotu: Klient może skorzy­stać z wzoru for­mu­larza zwrotu dostęp­nego w Skle­pie Inter­ne­to­wym. (For­mu­larz do wydru­ko­wa­nia TUTAJ).
  5. Potwier­dze­nie otrzy­ma­nia oświad­cze­nia: W przy­padku wysła­nia oświad­cze­nia mailowo, Sprze­dawca nie­zwłocz­nie potwier­dzi jego otrzy­ma­nie.
  6. Stan zwra­ca­nego pro­duktu: Pro­dukt można zwró­cić tylko jeśli jest w sta­nie nie­na­ru­szo­nym, w ory­gi­nal­nym opa­ko­wa­niu, bez śla­dów uży­wa­nia czy znisz­czeń.
  7. Zwrot pro­duktu: Klient zobo­wią­zany jest do zwrotu Pro­duktu Sprze­dawcy naj­póź­niej w ciągu 14 dni od dnia odstą­pie­nia od umowy. Załą­cze­nie dowodu zakupu jest wyma­gane.
  8. Nieprzy­ję­cie zwrotu: Zwroty wysłane po ter­minie do Sklepu Inter­ne­to­wego nie będą akcep­to­wane.
  9. Koszty zwrotu: Klient pokrywa bez­po­śred­nie koszty zwrotu Pro­duktu.
  10. Zwrot płat­no­ści: Sprze­dawca zwróci wszyst­kie otrzy­mane płat­no­ści, w tym koszty dostar­cze­nia pro­duktu (z wyjąt­kiem dodat­ko­wych kosz­tów wyni­ka­ją­cych z wyboru innego spo­sobu dostawy niż naj­tań­szy stan­dar­dowy ofe­ro­wany przez Sprze­dawcę), nie­zwłocz­nie, naj­póź­niej w ciągu 14 dni od dnia otrzy­ma­nia oświad­cze­nia o odstą­pie­niu.
  11. Metoda zwrotu płat­no­ści: Zwrot płat­no­ści będzie reali­zo­wany w taki sam spo­sób, jak został doko­nany ory­gi­nalny prze­lew, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny spo­sób zwrotu.
  12. Brak kosz­tów zwrotu płat­no­ści: Klient nie ponosi żad­nych kosz­tów zwią­za­nych ze zwro­tem płat­no­ści.
  13. Prawo do odstą­pie­nia umowy przez Sprze­dawcę: Sprze­dawca zastrzega sobie prawo do odstą­pie­nia od umowy sprze­daży, jeżeli Pro­dukt zosta­nie wyprze­dany.

VII. RĘKOJMIA ZA WADY PRODUKTU

  1. Odpo­wie­dzial­ność Sprze­dawcy: Sprze­dawca ponosi odpo­wie­dzial­ność wobec Klienta będą­cego Kon­su­mentem za wady fizyczne lub prawne pro­duktu (rękoj­mia) na zasa­dach okre­ślo­nych w Kodek­sie Cywil­nym z dnia 23 kwiet­nia 1964 r. Sprze­dawca nie udziela dodat­ko­wej gwa­ran­cji na sprze­dane pro­dukty.
  2. Zgła­sza­nie rekla­ma­cji:
  • Rekla­ma­cja powinna zawie­rać: imię i nazwi­sko Klienta, adres do kore­spon­den­cji, adres e-mail, datę zakupu pro­duktu, numer zamó­wie­nia, rodzaj pro­duktu, szcze­gó­łowy opis wady, datę jej stwier­dze­nia oraz żąda­nie rekla­ma­cyjne. Klient powi­nien rów­nież podać pre­fe­ro­wany spo­sób otrzy­ma­nia infor­ma­cji o roz­pa­trze­niu rekla­ma­cji. Do rekla­ma­cji należy dołą­czyć dowód zakupu (kopia para­gonu, fak­tury lub inny doku­ment).
  • Rekla­ma­cję należy wysłać na adres: VAPE PORN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ UL. GDAŃSKA 89 /1, 85-022 Byd­goszcz
  1. Roz­pa­try­wa­nie rekla­ma­cji:
  • Sprze­dawca zobo­wią­zuje się roz­pa­trzeć rekla­ma­cję nie­zwłocz­nie, nie póź­niej niż w ter­minie 14 dni od otrzy­ma­nia zawia­do­mie­nia o wadzie wraz z pro­duktem. Klient zosta­nie poin­for­mo­wany o wyniku roz­pa­trze­nia rekla­ma­cji zgod­nie z poda­nymi danymi.
  1. Uzu­peł­nie­nie danych:
  • Jeśli rekla­ma­cja wymaga uzu­peł­nie­nia, Sprze­dawca skon­taktuje się z Klien­tem w celu dopeł­nie­nia nie­zbęd­nych infor­ma­cji.
  1. Zasady roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji:
  • Rekla­ma­cje są roz­pa­try­wane zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cym pra­wem.
  1. Rekla­ma­cje uszko­dzeń w trans­por­cie:
  • W przy­padku uszko­dzeń powsta­łych pod­czas trans­portu, Klient jest zobo­wią­zany do spo­rzą­dze­nia pro­to­kołu szkody w obec­no­ści kuriera, a następ­nie ode­sła­nia uszko­dzo­nego towaru wraz z pro­to­ko­łem na adres wska­zany w pkt 3.
  1. Poza­są­dowe spo­soby roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji:
  • Infor­ma­cje o moż­li­wo­ści skorzy­sta­nia z poza­są­do­wych spo­so­bów roz­pa­try­wa­nia rekla­ma­cji i docho­dze­nia rosz­czeń oraz zasady dostępu do tych pro­ce­dur są dostępne w sie­dzi­bach i na stro­nach inter­ne­to­wych powia­to­wych (miej­skich) rzecz­ni­ków kon­su­men­tów, orga­ni­za­cji spo­łecz­nych zaj­mu­ją­cych się ochroną kon­su­men­tów, Woje­wódz­kich Inspek­to­ra­tów Inspek­cji Han­dlo­wej oraz Urzędu Och­rony Kon­ku­ren­cji i Kon­su­mentów.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

  1. Admi­ni­stra­tor danych: Admi­ni­stra­torem danych oso­bo­wych Klien­tów jest Sprze­dawca.
  2. Cele prze­twa­rza­nia: Dane oso­bowe prze­twa­rzane są w celu reali­za­cji posta­nowień Regu­la­minu oraz zgod­nie z prze­pi­sami o ochro­nie danych oso­bo­wych.
  3. Dobro­wol­ność poda­nia danych: Poda­nie danych oso­bo­wych przez Klienta jest dobro­wolne.
  4. Prze­glądanie pro­duktów: Do prze­glądania Pro­duktów na plat­for­mie nie jest wyma­gane poda­wa­nie danych oso­bo­wych.
  5. For­mu­larz kon­taktowy: Dane oso­bowe wpro­wa­dzone w for­mu­larzu kon­taktowym służą Sprze­dawcy do udzie­le­nia odpo­wie­dzi na zadane pyta­nia.
  6. Reje­stra­cja Konta: Dane gro­ma­dzone pod­czas reje­stra­cji Konta służą do umoż­li­wie­nia logo­wa­nia i korzy­sta­nia z plat­formy, w tym skła­da­nia zamó­wień.
  7. Pod­stawa prze­twa­rza­nia: Sprze­dawca prze­twa­rza dane oso­bowe na pod­sta­wie zgody Klienta oraz w sytu­acjach prze­wi­dzia­nych przez prawo, w tym RODO.
  8. Zgoda na prze­twa­rzanie: Zgoda na prze­twa­rzanie danych wyra­żana jest przez zazna­cze­nie odpo­wied­niego pola w trak­cie reje­stra­cji Konta i skła­da­nia zamó­wie­nia.
  9. Wykorzy­sta­nie danych: Dane oso­bowe wyko­rzy­sty­wane są do wyko­na­nia umowy o świad­cze­nie usług drogą elek­tro­niczną, w szcze­gól­no­ści do reje­stra­cji Konta i reali­za­cji zamó­wień.
  10. Brak zauto­ma­ty­zo­wa­nych decy­zji: Dane oso­bowe nie są wyko­rzy­sty­wane do zauto­ma­ty­zo­wa­nych decy­zji, w tym pro­fi­lo­wa­nia.
  11. Prze­ka­zy­wa­nie danych: Dane oso­bowe nie są prze­ka­zy­wane poza Unię Euro­pej­ską ani do orga­ni­za­cji mię­dzynarodowych.
  12. Udo­stęp­nia­nie danych: Dane mogą być udo­stęp­niane podmio­tom upo­waż­nio­nym na pod­sta­wie prawa oraz podmio­tom prze­twa­rzającym dane w imie­niu Admi­ni­stra­tora na pod­sta­wie umowy powie­rze­nia.
  13. Prawa Klienta: Klient ma prawo dostępu do swo­ich danych, ich spro­sto­wa­nia, usu­nię­cia, ogra­ni­cze­nia prze­twa­rza­nia.
  14. Prawo do skargi: W przy­padku naru­sze­nia prze­pi­sów o ochro­nie danych, Klient ma prawo wnie­sie­nia skargi do Pre­zesa Urzędu Och­rony Danych Oso­bo­wych.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Róż­nice w wyglą­dzie pro­duktu: Może wystą­pić róż­nica mię­dzy wyglą­dem Pro­duktów przed­sta­wia­nych na zdję­ciach a rze­czy­wi­stym wyglą­dem Pro­duktów, co wynika ze zmian w desi­gnie bute­lek lub ety­kiet przez pro­du­cen­tów. Sprze­dawca stara się aktu­ali­zo­wać zdję­cia, aby odzwier­cie­dlały aktu­alny wygląd Pro­duktów.
  2. Dostęp­ność pro­duktu: W przy­padku braku dostęp­no­ści wybra­nego Pro­duktu w momen­cie skła­da­nia Zamó­wie­nia, Klient zosta­nie o tym poin­for­mo­wany drogą mailową. Jeśli Pro­dukt nie będzie już dostępny, Zamó­wie­nie nie zosta­nie przy­jęte, co ozna­cza, że Umowa Sprze­daży nie zosta­nie zawarta.
  3. Zmiany w Regu­la­minie: Sprze­dawca zastrzega sobie prawo do doko­ny­wa­nia zmian w Regu­la­minie. Wszel­kie zmiany będą publi­ko­wane na stro­nie Sklepu Inter­ne­to­wego i będą miały zasto­so­wa­nie do Umów Sprze­daży zawar­tych po ich opu­bli­ko­wa­niu.
  4. Zasto­so­wa­nie zmie­nio­nego Regu­la­minu: Zmiany w Regu­la­minie będą obo­wią­zy­wać od momentu ich opu­bli­ko­wa­nia na stro­nie Sklepu Inter­ne­to­wego i będą miały zasto­so­wa­nie do nowych Umów Sprze­daży.
  5. Kon­takt ze Sprze­dawcą: Kon­takt z Sprze­dawcą jest moż­liwy tele­fo­nicz­nie pod nume­rem +48 695 409 077 oraz za pośred­nic­twem e-maila na adres sklep@vape­porn.pl, od ponie­działku do piątku, w godzi­nach 9.00–14:00.
  6. Prze­pisy uzu­peł­nia­jące: W kwe­stiach nie­ure­gu­lo­wa­nych w Regu­la­minie sto­suje się prze­pisy prawa pol­skiego.