POD Lost Vape Ursa Nano - Black Carbon Fiber
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Dark Frost
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Freedom - Fighter
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Freedom - Sentinal
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Gunmetal Walnut Wood
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
POD Lost Vape Ursa Nano - Holo Lavender
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Holo Rose Pink
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Lambent Silver
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Pacific Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Royal Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Silver Frost
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Black
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Blue
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Cyan
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Purple
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano - Wave Red
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
80,49 zł
POD Lost Vape Ursa Nano Pro - Black Carbon
  • Nowy
  • Obecnie brak na stanie
121,14 zł

Arty­kuł 1. Wstęp

Niniej­szy Regu­la­min okre­śla warunki uczest­nic­twa w Pro­gra­mie Lojal­no­ścio­wym i Afi­lia­cyj­nym (dalej: „Pro­gram”), orga­ni­zo­wa­nym przez VAPE PORN Sp. z o. o. Pro­gram ma na celu pro­mo­wa­nie pro­duk­tów i usług ofe­ro­wa­nych przez Orga­ni­za­tora poprzez sys­tem nagród dla klien­tów doko­nu­ją­cych zaku­pów, jak rów­nież za pole­ca­nie sklepu nowym klien­tom, w zamian za punkty lojal­no­ściowe (VAPE COINY) oraz pro­wi­zje z zaku­pów doko­na­nych przez osoby pole­cone.

W ramach Pro­gramu, uczest­nicy mają moż­li­wość zdo­by­wa­nia punk­tów lojal­no­ścio­wych za zakupy okre­ślo­nych pro­duk­tów oraz zaan­ga­żo­wa­nia w pro­gram afi­lia­cyjny poprzez zapra­sza­nie nowych klien­tów do sklepu. Punkty te mogą być wymie­niane na rabaty lub inne korzy­ści.

Regu­la­min nie wyłą­cza sto­so­wa­nia innych posta­no­wień i regu­la­mi­nów obo­wią­zu­ją­cych u Orga­ni­za­tora. W przy­pad­kach nie­ure­gu­lo­wa­nych niniej­szym regu­la­mi­nem, sto­suje się ogólne zasady korzy­sta­nia z usług ofe­ro­wa­nych przez Orga­ni­za­tora.

Arty­kuł 2. Defi­ni­cje

W ramach pro­gramu lojal­no­ściowego i afi­lia­cyj­nego VAPE PORN, uży­wane ter­miny ozna­czają:

  • Orga­ni­za­tor – VAPE PORN Sp. z o. o., z sie­dzibą w Byd­gosz­czy, ul. Gdań­ska 89/1, KRS: 0001087007, NIP: 9671473581, REGON: 527758482, będąca admi­ni­stra­to­rem pro­gramu.
  • Konto Użyt­kow­nika – indy­wi­du­alne konto uczest­nika Pro­gramu, umoż­li­wia­jące gro­ma­dze­nie VAPE COINÓW oraz zarzą­dza­nie nimi.
  • VAPE COINY – punkty lojal­no­ściowe przy­zna­wane za zakupy pro­duk­tów obję­tych pro­gramem, moż­liwe do wymiany na rabaty lub inne korzy­ści.
  • Nowy Klient – osoba fizyczna, która nie doko­ny­wała wcze­śniej zaku­pów w skle­pie Orga­ni­za­tora i która została zapro­szona do sklepu przez ist­nie­ją­cego Użyt­kow­nika.
  • Link Pole­ca­jący – uni­kalny odno­śnik przy­pi­sany do Konta Użyt­kow­nika, słu­żący do zapra­sza­nia Nowych Klien­tów.
  • Cash­back – zwrot czę­ści war­to­ści zaku­pów doko­na­nych przez Nowych Klien­tów, przy­pi­sany do Konta Użyt­kow­nika zapra­sza­ją­cego w postaci VAPE COIN.
  • Pro­gram Afi­lia­cyjny – część pro­gramu, która umoż­li­wia Użyt­kow­ni­kom zapra­sza­nie Nowych Klien­tów i otrzy­my­wa­nie korzy­ści z ich zaku­pów.
  • Pro­wi­zja – wyna­gro­dze­nie należne Użyt­kow­ni­kowi za sku­teczne zapro­sze­nie Nowego Klienta i doko­na­nie przez niego zaku­pów.

Arty­kuł 3. Posta­no­wie­nia Ogólne

Niniej­szy arty­kuł okre­śla zasady uczest­nic­twa w Pro­gra­mie Lojal­no­ścio­wym i Afi­lia­cyj­nym VAPE PORN, zasady funk­cjo­no­wa­nia konta użyt­kow­nika, a także warunki korzy­sta­nia z pro­gramu.

  1. Uczest­nic­two w Pro­gra­mie – Uczest­nic­two w Pro­gra­mie jest dobro­wolne i nie­od­płatne. Pro­gram jest otwarty dla klien­tów indy­wi­du­al­nych, któ­rzy zare­je­strują się i zaak­cep­tują regu­la­min Pro­gramu.
  2. Reje­stra­cja i Konto Użyt­kow­nika – Do uczest­nic­twa w Pro­gra­mie wyma­gana jest reje­stra­cja i zało­że­nie Konta Użyt­kow­nika. Pod­czas reje­stra­cji należy podać wyma­gane dane oso­bowe oraz zaak­cep­to­wać regu­la­min Pro­gramu.
  3. Zasady Pro­gramu – Pro­gram umoż­li­wia zdo­by­wa­nie VAPE COINÓW za zakupy pro­duk­tów obję­tych pro­gramem oraz za aktywne pole­ca­nie sklepu nowym klien­tom poprzez Link Pole­ca­jący.
  4. Zdo­by­wa­nie i Wyko­rzy­sta­nie VAPE COINÓW – VAPE COINY mogą być wyko­rzy­stane na rabaty lub inne korzy­ści w ramach oferty sklepu VAPE PORN. Szcze­gó­łowe zasady zdo­by­wa­nia i wyko­rzy­sty­wa­nia VAPE COINÓW zostaną okre­ślone w dal­szych arty­kułach.
  5. Pro­gram Afi­lia­cyjny – Uczest­nicy mogą zwięk­szać swoje saldo VAPE COINÓW poprzez zapra­sza­nie nowych klien­tów do sklepu. Za każ­dego nowego klienta, który dokona zakupu na pod­sta­wie ref-linka, uczest­nik otrzyma dodat­kowe VAPE COINY.
  6. Zmiany w Regu­la­minie – Orga­ni­za­tor zastrzega sobie prawo do wpro­wa­dze­nia zmian w regu­la­minie Pro­gramu. O wszel­kich zmia­nach uczest­nicy będą infor­mo­wani z odpo­wied­nim wyprze­dze­niem.

Arty­kuł 4. Konto Użyt­kow­nika

W ramach Pro­gramu Lojal­no­ścio­wego i Afi­lia­cyj­nego VAPE PORN, każdy uczest­nik będzie miał moż­li­wość utwo­rze­nia i zarzą­dza­nia wła­snym kon­tem użyt­kow­nika (dalej „Konto”), które umoż­liwi:

  1. Gro­ma­dze­nie Pun­ków: Konto będzie słu­żyć do gro­ma­dze­nia VAPE COINÓW, zdo­by­wa­nych za zakupy pro­duk­tów obję­tych pro­gramem oraz za pole­ce­nie sklepu nowym klien­tom.
  2. Wymiana Pun­ków: Użyt­kow­nik będzie mógł wymie­niać zgro­ma­dzone punkty na rabaty, pro­dukty, lub inne korzy­ści ofe­ro­wane przez Orga­ni­za­tora.
  3. Zarzą­dza­nie danymi: Użyt­kow­nik będzie miał dostęp do swo­ich danych oso­bo­wych, histo­rii zaku­pów oraz histo­rii zdo­by­tych i wyko­rzy­sta­nych punk­tów.
  4. Bez­pie­czeń­stwo i Pry­wat­ność: Orga­ni­za­tor zapewni bez­pie­czeń­stwo danych oso­bo­wych i infor­ma­cji o kon­tach użyt­kow­ni­ków zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami o ochro­nie danych oso­bo­wych.

Arty­kuł 5. Zakres usług świad­czo­nych przez orga­ni­za­tora

W ramach Pro­gramu Lojal­no­ścio­wego i Afi­lia­cyj­nego, Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do:

  1. Zapew­nie­nie funk­cjo­nal­no­ści Konta: Orga­ni­za­tor zapew­nia dostęp do Konta Użyt­kow­nika, przez które uczest­nicy mogą gro­ma­dzić i wyko­rzy­sty­wać VAPE COINY, śle­dzić histo­rię swo­ich zaku­pów i pole­ceń, oraz zarzą­dzać swo­imi danymi oso­bo­wymi.
  2. Dostęp do oferty: Użyt­kow­nicy Pro­gramu będą mieli dostęp do peł­nej oferty sklepu, w tym do pro­duk­tów obję­tych Pro­gramem, spe­cjal­nych pro­mo­cji, oraz moż­li­wo­ści wymiany VAPE COINÓW na okre­ślone korzy­ści.
  3. Wspar­cie: Orga­ni­za­tor zapew­nia wspar­cie tech­niczne i mery­to­ryczne w zakre­sie dzia­ła­nia Pro­gramu, korzy­sta­nia z Konta, jak rów­nież w przy­padku wystą­pie­nia pytań czy pro­ble­mów.
  4. Trans­pa­rent­ność: Wszel­kie infor­ma­cje doty­czące zasad Pro­gramu, w tym spo­sób zdo­by­wa­nia i wyko­rzy­sty­wa­nia VAPE COINÓW, będą jasno przed­sta­wione i dostępne dla uczest­ników.
  5. Och­rona danych oso­bo­wych: Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do ochrony danych oso­bo­wych uczest­ników Pro­gramu zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami prawa.

Arty­kuł 6. Szcze­gó­łowe warunki udziału w pro­gra­mie afi­lia­cyjnym

  1. Wyna­gro­dze­nie za Zapro­sze­nie Nowych Klien­tów:
  • Za każ­dego nowego klienta, który dokona zakupu na kwotę mini­malną 50 zł, korzy­sta­jąc z linku pole­ca­ją­cego, użyt­kow­nik (pole­ca­jący) otrzyma 5 VAPE COINÓW jako nagrodę począt­kową.
  • VAPE COINY są przy­zna­wane na konto użyt­kow­nika po potwier­dze­niu i fina­li­za­cji zakupu przez nowego klienta.
  1. Struk­tura Pro­wi­zji:
  • Pro­wi­zje od Zaku­pów: Pole­ca­jący otrzy­muje pro­wi­zję w wyso­ko­ści 5% war­to­ści zaku­pów doko­na­nych przez pole­conego nowego klienta, nali­czaną w VAPE COINACH. Ta pro­wi­zja jest przy­zna­wana za każdy zakup doko­nany przez nowego klienta w ciągu okre­ślonego czasu od jego pierw­szego zakupu.
  • Struk­tura Wie­lo­po­zio­mowa: W przy­padku, gdy nowy klient sam staje się pole­ca­jącym i zapra­sza kolej­nych klien­tów, pier­wotny pole­ca­jący otrzy­muje dodat­kową pro­wi­zję w wyso­ko­ści 1% war­to­ści zaku­pów doko­ny­wa­nych przez klien­tów dru­giego poziomu.
  1. Warunki i Ogra­ni­cze­nia: .
  • VAPE COINY mogą być wyko­rzy­sty­wane na zakupy w skle­pie lub, w zależ­no­ści od regu­la­minu, wymie­niane na inne korzy­ści.

Arty­kuł 7. Zasady korzy­sta­nia z ser­wisu oraz odpo­wie­dzial­ność

  1. Zasady korzy­sta­nia z ser­wisu: Uczest­nicy Pro­gramu zobo­wią­zują się do korzy­sta­nia z ser­wisu zgod­nie z jego prze­zna­cze­niem, regu­la­mi­nem sklepu oraz obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami prawa. Jakie­kol­wiek dzia­ła­nia na szkodę Orga­ni­za­tora, innych uczest­ników Pro­gramu czy osób trze­cich są zabro­nione.
  2. Zakaz nad­użyć: Uczest­nicy Pro­gramu zobo­wią­zani są do powstrzy­ma­nia się od wszel­kich form nad­uży­cia wobec sys­temu Pro­gramu, w tym mani­pu­la­cji punk­tami lojal­no­ścio­wymi, fał­szy­wego przed­sta­wia­nia się za innego uczest­nika, czy gene­ro­wa­nia fał­szy­wego ruchu zaku­po­wego w celu uzy­ska­nia nie­na­leż­nych korzy­ści.
  3. Odpo­wie­dzial­ność uczest­ników: Uczest­nicy pono­szą pełną odpo­wie­dzial­ność za dzia­ła­nia pod­jęte w ramach korzy­sta­nia z ser­wisu, w tym za ujaw­nie­nie swo­ich danych dostę­po­wych do Konta Użyt­kow­nika oso­bom trze­cim.
  4. Odpo­wie­dzial­ność Orga­ni­za­tora: Orga­ni­za­tor nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za szkody wyni­kłe z nie­pra­wi­dło­wego korzy­sta­nia z ser­wisu przez uczest­ników, jak rów­nież za szkody wyni­kłe z przerw w dostęp­no­ści ser­wisu spo­wo­do­wa­nych siłą wyż­szą, awa­rią sprzętu czy innymi nie­prze­wi­dy­wal­nymi oko­licz­no­ściami.
  5. Och­rona danych oso­bo­wych: Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do ochrony danych oso­bo­wych uczest­ników zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami o ochro­nie danych oso­bo­wych i poli­tyką pry­wat­no­ści sklepu.

Arty­kuł 8. Wyna­gro­dze­nie i spo­sób jego nali­cza­nia

  1. Wyna­gro­dze­nie z tytułu uczest­nic­twa: Uczest­nicy pro­gramu afi­lia­cyj­nego kwa­li­fi­kują się do otrzy­ma­nia wyna­gro­dze­nia w for­mie VAPE COINÓW za pole­ce­nie nowych klien­tów, któ­rzy doko­nają zaku­pów na stro­nie Orga­ni­za­tora, zgod­nie ze szcze­gó­ło­wymi zasa­dami okre­ślo­nymi w poprzed­nich arty­kułach.
  2. Spo­sób nali­cza­nia wyna­gro­dze­nia:
  • Wyna­gro­dze­nie nali­czane jest auto­ma­tycz­nie po każ­dym zakoń­czo­nym i potwier­dzo­nym zaku­pie doko­nanym przez nowego klienta, który zare­je­stro­wał się za pomocą linku pole­ca­ją­cego uczest­nika pro­gramu.
  • Szcze­gó­łowa struk­tura pro­wi­zji, w tym pro­cen­towe war­to­ści cash­backu przy­zna­wanego za zakupy doko­nane przez pole­co­nych nowych klien­tów oraz ich dal­szych pole­ceń, jest jasno okre­ślona w regu­la­minie pro­gramu.
  1. Wypłata wyna­gro­dze­nia:
  • VAPE COINY mogą być wyko­rzy­stane przez uczest­ników na zakupy w skle­pie inter­ne­to­wym Orga­ni­za­tora lub, w zależ­no­ści od warun­ków okre­ślo­nych przez Orga­ni­za­tora, mogą być prze­kształ­cone na inne formy korzy­ści.
  • Warunki i ter­miny wymiany VAPE COINÓW na inne korzy­ści, w tym moż­li­wość wypłaty ekwi­wa­lentu pie­nięż­nego, są szcze­gó­łowo opi­sane w regu­la­minie.

Arty­kuł 9. Dane oso­bowe i ich ochrona

  1. Zbie­ra­nie danych oso­bo­wych: W ramach uczest­nic­twa w Pro­gra­mie, Orga­ni­za­tor zbiera dane oso­bowe uczest­ników, nie­zbędne do reali­za­cji Pro­gramu, w tym do reje­stra­cji konta, nali­cza­nia i wymiany VAPE COINÓW, oraz pro­wa­dze­nia komu­ni­ka­cji z uczest­nikami.
  2. Cel prze­twa­rza­nia danych: Dane oso­bowe są prze­twa­rzane wyłącz­nie w celu reali­za­cji Pro­gramu Lojal­no­ścio­wego i Afi­lia­cyj­nego, admi­ni­stro­wa­nia kon­tami użyt­kow­ni­ków, oraz, za wyraźną zgodą uczest­nika, w celach mar­ke­tin­go­wych.
  3. Bez­pie­czeń­stwo danych: Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do ochrony danych oso­bo­wych zgod­nie z obo­wią­zu­ją­cymi prze­pi­sami o ochro­nie danych oso­bo­wych, w tym Roz­po­rzą­dze­niem Ogól­nym o Och­ro­nie Danych (RODO). Orga­ni­za­tor sto­suje odpo­wied­nie środki tech­niczne i orga­ni­za­cyjne, aby zapew­nić bez­pie­czeń­stwo prze­twa­rza­nych danych oso­bo­wych.
  4. Prawa uczest­ników: Uczest­nicy Pro­gramu mają prawo do dostępu do swo­ich danych oso­bo­wych, ich spro­sto­wa­nia, usu­nię­cia lub ogra­ni­cze­nia prze­twa­rza­nia, a także prawo do prze­no­sze­nia danych. Uczest­nicy mogą rów­nież wyco­fać zgodę na prze­twa­rza­nie danych oso­bo­wych w dowol­nym momen­cie, co może wią­zać się z zakoń­cze­niem uczest­nic­twa w Pro­gra­mie.
  5. Pod­stawa prawna prze­twa­rza­nia: Pod­stawą prawną prze­twa­rza­nia danych oso­bo­wych uczest­ników jest zgoda udzie­lona przez uczest­nika oraz koniecz­ność prze­twa­rza­nia danych do wyko­na­nia umowy o uczest­nic­two w Pro­gra­mie.

Arty­kuł 10. Wyma­ga­nia tech­niczne oraz okna ser­wi­sowe

  1. Wyma­ga­nia tech­niczne: Aby w pełni korzy­stać z funk­cji Pro­gramu Lojal­no­ścio­wego i Afi­lia­cyj­nego, uczest­nicy powinni dys­po­no­wać urzą­dze­niem z dostę­pem do Inter­netu oraz prze­glą­darką inter­ne­tową obsłu­gu­jącą stan­dar­dowe tech­no­lo­gie webowe. Orga­ni­za­tor zaleca korzy­sta­nie z aktu­al­nych wer­sji prze­glą­da­rek, aby zapew­nić mak­sy­malne bez­pie­czeń­stwo i kom­fort użyt­ko­wa­nia.
  2. Kom­pa­ty­bil­ność opro­gramowania: Orga­ni­za­tor dokłada wszel­kich sta­rań, aby ser­wis był kom­pa­ty­bilny z więk­szo­ścią sys­temów ope­ra­cyj­nych, urzą­dzeń mobil­nych i prze­glą­da­rek inter­ne­to­wych. Jed­nak nie gwa­ran­tuje peł­nej kom­pa­ty­bil­no­ści ze wszyst­kimi kon­fi­gu­ra­cjami sprzę­to­wymi i opro­gramowaniem.
  3. Okna ser­wi­sowe: Orga­ni­za­tor zastrzega sobie prawo do prze­pro­wa­dza­nia pla­no­wych prac kon­ser­wa­cyj­nych i aktu­ali­za­cji ser­wisu, które mogą wią­zać się z tym­cza­sową niedostęp­no­ścią nie­któ­rych funk­cji Pro­gramu. O pla­no­wa­nych oknach ser­wisowych i ich prze­wi­dy­wa­nym cza­sie trwa­nia uczest­nicy będą infor­mo­wani z odpo­wied­nim wyprze­dze­niem.
  4. Wspar­cie tech­niczne: W przy­padku wystą­pie­nia pro­ble­mów tech­nicz­nych zwią­za­nych z dostę­pem do ser­wisu lub korzy­sta­niem z Pro­gramu, uczest­nicy mogą kon­tak­to­wać się z pomocą tech­niczną Orga­ni­za­tora za pomocą poda­nych w ser­wisie kana­łów komu­ni­ka­cji.

Arty­kuł 11. Rekla­ma­cje

  1. Pro­ce­dura skła­da­nia rekla­ma­cji: Uczest­nicy Pro­gramu mają prawo do skła­da­nia rekla­ma­cji doty­czą­cych dzia­ła­nia Pro­gramu, w tym nali­cza­nia i wykorzy­sta­nia VAPE COINÓW, oraz roz­strzy­ga­nia kwe­stii zwią­za­nych z Pro­gramem Afi­lia­cyj­nym. Rekla­ma­cje należy skła­dać pisem­nie na adres e-mail Orga­ni­za­tora podany w ser­wisie lub za pośred­nic­twem for­mu­la­rza kon­tak­to­wego dostęp­nego na stro­nie Pro­gramu.
  2. Ter­miny: Rekla­ma­cje powinny być zgła­szane nie­zwłocz­nie, nie póź­niej jed­nak niż w ter­mi­nie 14 dni od zaist­nie­nia oko­licz­no­ści będą­cych pod­stawą do rekla­ma­cji.
  3. Zawar­tość rekla­ma­cji: Zgło­sze­nie rekla­ma­cyjne powinno zawie­rać jak naj­bar­dziej szcze­gó­łowy opis pro­blemu oraz ocze­ki­wa­nia uczest­nika co do spo­sobu jego roz­wią­za­nia. Zachęca się do dołą­cze­nia doku­men­tów lub innych dowo­dów wspie­ra­ją­cych zgło­sze­nie.
  4. Roz­pa­try­wa­nie rekla­ma­cji: Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do roz­pa­trze­nia każ­dej rekla­ma­cji w ter­mi­nie do 14 dni robo­czych od dnia jej otrzy­ma­nia. W przy­padku, gdyby roz­pa­trze­nie rekla­ma­cji wyma­gało dodat­kowego czasu, Orga­ni­za­tor poin­for­muje o tym zgła­sza­ją­cego, poda­jąc prze­wi­dy­wany ter­min roz­strzy­gnię­cia.
  5. Odpo­wiedź na rekla­ma­cję: Orga­ni­za­tor udzieli odpo­wie­dzi na rekla­ma­cję pisem­nie lub za pomocą poczty elek­tro­nicz­nej. W przy­padku uwzględ­nie­nia rekla­ma­cji, Orga­ni­za­tor okre­śli spo­sób reali­za­cji zobo­wią­zań wobec uczest­nika.

Arty­kuł 12. Warunki zawie­ra­nia i roz­wią­zy­wa­nia umowy oraz zawie­sza­nia konta part­nera

  1. Zawie­ra­nie umowy: Uczest­nic­two w Pro­gra­mie Lojal­no­ścio­wym i Afi­lia­cyj­nym roz­po­czyna się w momen­cie zaak­cep­to­wa­nia regu­la­minu przez użyt­kow­nika i zare­je­stro­wa­nia konta w sys­temie. Umowa mię­dzy użyt­kow­nikiem a Orga­ni­za­torem zostaje zawarta na czas nie­okre­ślony.
  2. Rozwią­zy­wa­nie umowy: Użyt­kow­nik ma prawo w każ­dym cza­sie zre­zy­gno­wać z uczest­nic­twa w Pro­gra­mie, co jest rów­no­znaczne z roz­wią­za­niem umowy. Wystar­czy zło­żyć sto­sowne oświad­cze­nie woli, korzy­sta­jąc z opcji dostęp­nych w panelu użyt­kow­nika lub kon­tak­tu­jąc się bez­po­śred­nio z Orga­ni­za­torem.
  3. Zawie­sza­nie konta: Orga­ni­za­tor zastrzega sobie prawo do tym­cza­so­wego zawie­sze­nia konta użyt­kow­nika w przy­padku podej­rze­nia naru­sze­nia regu­la­minu, dzia­łań na szkodę Pro­gramu, innych uczest­ników lub Orga­ni­za­tora, a także w przy­padku nie­ak­tyw­no­ści konta przez dłuż­szy czas.
  4. Rozwią­za­nie umowy przez Orga­ni­za­tora: W szcze­gól­nie uza­sad­nio­nych przy­pad­kach, takich jak naru­sze­nie posta­no­wień regu­la­minu przez użyt­kow­nika, Orga­ni­za­tor może rozwią­zać umowę z użyt­kow­nikiem z natych­mia­sto­wym skut­kiem. O decy­zji oraz jej przy­czy­nach użyt­kow­nik zosta­nie poin­for­mo­wany drogą elek­tro­niczną.
  5. Skutki roz­wią­za­nia umowy: Rozwią­za­nie umowy skut­kuje usu­nię­ciem konta użyt­kow­nika oraz anu­lo­wa­niem zgro­ma­dzo­nych VAPE COINÓW i innych korzy­ści nie­na­leż­nych na sku­tek naru­szeń regu­la­minu.

Arty­kuł 13. Prawo do odstą­pie­nia od umowy

  1. Prawo do odstą­pie­nia: Uczest­nicy Pro­gramu mają prawo do odstą­pie­nia od umowy o uczest­nic­two w Pro­gra­mie w każ­dej chwili od daty jej zawar­cia bez poda­nia przy­czyny. Odstą­pie­nie od umowy jest moż­liwe poprzez zło­że­nie sto­sownego oświad­cze­nia Orga­ni­za­torowi.
  2. Forma odstą­pie­nia: Oświad­cze­nie o odstą­pie­niu od umowy powinno być zło­żone na piśmie lub za pomocą poczty elek­tro­nicz­nej na adres wska­zany przez Orga­ni­za­tora. Wzór for­mu­la­rza odstą­pie­nia od umowy może być dostępny na stro­nie inter­ne­to­wej Orga­ni­za­tora.
  3. Skutki odstą­pie­nia od umowy: W przy­padku odstą­pie­nia od umowy, uczest­nic­two w Pro­gra­mie zostaje zakoń­czone, a konto użyt­kow­nika deak­ty­wo­wane. Orga­ni­za­tor zobo­wią­zuje się do usu­nię­cia wszel­kich danych oso­bo­wych uczest­nika zwią­za­nych z jego uczest­nic­twem w Pro­gra­mie, z wyjąt­kiem danych, które Orga­ni­za­tor jest zobo­wią­zany zacho­wać na mocy obo­wią­zu­ją­cych prze­pi­sów prawa.
  4. Zwrot środ­ków: W przy­padku odstą­pie­nia od umowy przez uczest­nika, który nie doko­nał wymiany VAPE COINÓW na nagrody lub inne korzy­ści, Orga­ni­za­tor usu­nie rów­nież VAPE COINY dostępne na kon­cie.